عبدالهادی درزیان عزیزی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/12/13

عبدالهادی درزیان عزیزی

دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی / گروه مدیریت

مقالات علمی چاپ شده در مجلات

  1. "طراحی و آزمودن الگویی از پیشایندهای قصد رفتار کارآفرینانه دانشجویان: نقش میانجی‌گر ترس ادراک‌شده و نقش تعدیل‌گر جنسیت"
    سارا محمدی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، مازیار ارزانی بیرگانی : نویسنده سوم
    مجله مطالعات روانشناسی صنعتی و سازمانی، صفحات:209-224، 1402
  2. "طراحی مدل اشتغال‌پذیری فارغ‌التحصیلان دانشگاه"
    فرج‌الله رحیمی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، یداله مهرعلی زاده : نویسنده سوم، عالیه مالکی : نویسنده چهارم
    رویکردهای نوین آموزشی، صفحات:87-114، 1401
  3. "تحلیل ساختاری تاثیر شناخت کارآفرینانه بر قصد رفتار کارآفرینانۀ دانشجویان با نقش میانجی ترس ادراک شده (مورد مطالعه: دانشگاه شهید چمران اهواز)"
    سارا محمدی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، مازیار ارزانی بیرگانی : نویسنده سوم
    کارافن، صفحات:245-265، 1401
  4. "تاثیر بازاریابی تلفن همراه در نیات رفتاری گردشگران: تحلیل نقش ارزش ویژهٔ برند مقصد گردشگری"
    سارا محمدی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، نیلوفر هادیان فر : نویسنده سوم
    گردشگری و توسعه، صفحات:231-247، 1401
  5. "بررسی تاثیر مشارکت زنجیره تامین و مشتری‌مداری بر یکپارچگی خارجی زنجیره تامین و عملکرد سازمانی در شرکت‌های تولیدی استان خوزستان"
    بلقیس باورصاد : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، مریم ترکاشوند : نویسنده سوم، محمد آیتی مهر : نویسنده چهارم
    نشریه تحقیقات نوین مدیریت خاتم، صفحات:1-18، 1400
  6. "توسعه صنعت گردشگری با رویکرد بازاریابی سولومو"
    سارا محمدی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، نیلوفر هادیان فر : نویسنده سوم
    برنامه ریزی و توسعه گردشگری، صفحات:55-69، 1399
  7. "الگوی پیامدهای رفتاری _ عملکردی مهارت شنود نیروی فروش"
    فرج‌الله رحیمی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، آرزو قنوات پور : نویسنده سوم
    تحقیقات بازاریابی نوین، صفحات:243-260، 1398
  8. "تبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده"
    سارا محمدی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، فرج‌الله رحیمی : نویسنده سوم، شفیعیان-رزمینا : نویسنده چهارم
    کاوش های مدیریت بازرگانی، صفحات:169-186، 1397
  9. "شناسایی عوامل موثر بر رفتارخرید دانش آموزان مصرف‌کننده بازی‌های رایانه‌ای (مورد مطالعه: دانش¬آموزان ابتدایی مدارس شهر اهواز)"
    سارا محمدی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، اکرم ایدون : نویسنده سوم
    مجله علوم تربیتی، صفحات:131-152، 1397
  10. "بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تاثیر شخصی‌سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت ایرانسل)"
    مهدی نداف : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، سحر تیرانداز : نویسنده سوم
    نشریه مدیریت بازرگانی، صفحات:207-228، 1397
  11. "تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی"
    فرج‌الله رحیمی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، اعظم رضایی : نویسنده سوم
    پژوهش های مدیریت راهبردی، صفحات:13-34، 1396
  12. "سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری"
    مهدی نداف : نویسنده اول، پریسا قنبری عدیوی : نویسنده دوم، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده سوم
    پژوهشنامه مدیریت بازاریابی، صفحات:22-42، 1395
  13. "تاثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری"
    عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده اول، فعلی-راضیه : نویسنده دوم، فرج‌الله رحیمی : نویسنده سوم، ادریس محمودی : نویسنده چهارم
    تحقیقات بازاریابی نوین، صفحات:37-54، 1395
  14. "بررسی نقش رفتارهای روابط عمومی در عملکرد روابط عمومی و اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک¬های استان خوزستان)"
    مهدی نداف : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، زینب مسعودی : نویسنده سوم
    توسعه اجتماعی (توسعه انسانی سابق)، صفحات:199-222، 1394
  15. "بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ)"
    عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده اول، فرج‌الله رحیمی : نویسنده دوم، الهه اسدالهی دهکردی : نویسنده سوم
    نشریه مدیریت بازرگانی، صفحات:643-662، 1394
  16. "بررسی شاخص های اندازه گیری عملکرد صادراتی"
    عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده اول، فرج‌الله رحیمی : نویسنده دوم، سیده مهناز موسوی : نویسنده سوم
    بررسی های بازرگانی، صفحات:43-58، 1394
  17. "بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با رفتار مصرف‌کننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا"
    مهتا جودزاده : نویسنده اول، مهدی نداف : نویسنده دوم، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده سوم، سیداسماعیل هاشمی : نویسنده چهارم
    دست آوردهای روان شناختی، صفحات:245-268، 1394
  18. "بررسی تاثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهه برند بر وفاداری به برند"
    سارا محمدی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، اسلام فاخر : نویسنده سوم، نسرین کافی کنگ : نویسنده چهارم
    راهبردهای بازرگانی، صفحات:37-48، 1393
  19. "A Novel Methodology for Evaluating Quality of Websites: A Hybrid Approach of Bipolar Neutrosophic Numbers (BNN)-SWARA- TOPSIS"
    Rahim Ghasemiyeh : First author, Abdolhadi Darzian Azizi : second author, مائده صالحي : Third author, shib Sankar Sana : Fourth author
    International Journal of Applied and Computational Mathematics, pp.1-15, 2024
  20. "Location-based Services as Marketing Promotional Tools to Provide Value-added in E-tourism"
    Sara Mohammadi : First author, Abdolhadi Darzian Azizi : second author, نيلوفر هاديان فر : Third author
    International Journal of Digital Content Management, pp.189-215, 2021
  21. "The Relation between Asset Growth and Stock Returns in Manufacturing"
    Belghis Bavarsad : First author, Vali khodadadi : second author, Abdolhadi Darzian Azizi : Third author, seyed mohammad nejad hosseini : Fourth author
    Management and Administrative Sciences Review, pp.953-959, 2014
  22. "Analysis of the effect of the internal marketing functions on job satisfaction and organizational commitment of the employees at the National Iranian South Oil Company"
    Belghis Bavarsad : First author, واحدي -محمود : second author, Farajallah Rahimi : Third author, Abdolhadi Darzian Azizi : Fourth author
    Mitteilungen Klosterneuburg, pp.97-111, 2014
  23. "The effect of emotional content message and the authentication of the message source on viral advertising"
    Sara Mohammadi : First author, شفيعيان-رزمينا : second author, Abdolhadi Darzian Azizi : Third author, Farajallah Rahimi : Fourth author
    Academic Journal of Research in Economics & Management, pp.75-86, 2014
  24. "Investigating the Relationship of Export Market Orientation with Innovation and Firm’s Exporting Performance"
    seyede mahnaz mosavi : First author, Farajallah Rahimi : second author, Abdolhadi Darzian Azizi : Third author
    Pensee, pp.214-230, 2014
  25. "Investigation of the Effective criteria in Brand Positioning (case study: Iran car industry)"
    Abdolhadi Darzian Azizi : First author, Farajallah Rahimi : second author, afshin ghasemi : Third author
    World of Sciences Journal, pp.52-66, 2013
  26. "Evaluation of Organizational Performance with Using of Balanced Score Card (BSC) (Case study of Sugarcane & by - products development Co.)"
    Belghis Bavarsad : First author, Abdolhadi Darzian Azizi : second author, Farah Shafiei Bafti : Third author
    Journal of Basic and Applied Scientific Research, pp.7530-7537, 2012
  27. "STUDY OF RELATIONSHIP BETWEEN SUPPLY CHAIN MANAGEMENT STRATEGY WITH LOGISTICS PERFORMANCE AND ORGANIZATIONAL PERFORMANCE"
    Belghis Bavarsad : First author, Abdolhadi Darzian Azizi : second author, fatemeh javidi alsadi : Third author
    INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF CONTEMPORARY RESEARCH IN BUSINESS, pp.1308-1317, 2011

مقالات علمی ارائه شده در همایش‌ها

  1. "تاثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر رفتار مصرف‌کننده در صنعت گردشگری"
    سارا محمدی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، نیلوفر هادیان فر : نویسنده سوم
    چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد, مدیریت و حسابداری، 1398
  2. "بررسی چالشها و موانع اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه در ایران"
    فرج‌الله رحیمی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، عالیه مالکی : نویسنده سوم
    چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد, مدیریت و حسابداری، 1398
  3. "تبیین اثر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر وفاداری به برند باتوجه به نقش میانجی عشق به برند (مورد مطالعه: دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام محصولات ال.جی در ایران)"
    سارا محمدی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، فرج‌الله رحیمی : نویسنده سوم، فریبا کمالی : نویسنده چهارم
    چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت, حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی، 1398
  4. "بررسی پیشآیندها و پیامدهای کیفیت رابطه کارمند-مشتری در خدمات بانکی و اعتباری"
    مهدی نداف : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، شیوا اله دینی : نویسنده سوم
    سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد, مدیریت و حسابداری، 1397
  5. "بررسی رابطه کیفیت ادراکی خدمات با رفتار وفادارانه به برند با توجه به نقش واسطه اعتبار ادراکی تبلیغات (مورد مطالعه: مشتریان بانکهای خصوصی تجاری برتر کلانشهر اهواز"
    مهدی نداف : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، چاهوشی زاده-محمدامین : نویسنده سوم
    دومین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری، 1396
  6. "بررسی تاثیر کسب دانش از رسانه اجتماعی و جهت گیری بازار بر نوآوری برند رسانه اجتماعی"
    عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده اول، ادریس محمودی : نویسنده دوم، محسن آمیان : نویسنده سوم
    اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت، 1395
  7. "تاثیر فناوری اطلاعات و برنامه ریزی مستمر لجستیکی کسب‌وکار بر عملکرد سازمانی"
    بلقیس باورصاد : نویسنده اول، گل ناز رومیانی : نویسنده دوم، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده سوم، عبدالحسین نیسی : نویسنده چهارم
    چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری، 1395
  8. "بررسی رابطه میان قابلیت یادگیری سازمانی، نوآوری سازمانی و نوآوری بازاریابی با مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه: بنگاه های اقتصادی استان خوزستان)"
    مهدی نداف : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، نسیم نیک فرجام : نویسنده سوم
    نخستین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت - هوش تجاری و سازمانی، 1395
  9. "بررسی رابطه مشارکت زنجیره تامین و یکپارچگی زنجیره تامین با عملکرد سازمان"
    بلقیس باورصاد : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، مریم ترکاشوند : نویسنده سوم، محمد آیتی مهر : نویسنده چهارم
    نخستین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت - هوش تجاری و سازمانی، 1395
  10. "تحلیل و تبیین عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان بازی های رایانه ای"
    سارا محمدی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، اکرم ایدون : نویسنده سوم
    اولین کنفرانس بین المللی حسابداری مدیریت و نوآوری در کسب و کار، 1394
  11. "بررسی تاثیر سرمایه گذاری در تامین نیرو بر سرمایه انسانی( مورد مطالعه: شرکت های تولیدی استان خوزستان)"
    فرج‌الله رحیمی : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، فتانه محمدی ابدهگاه : نویسنده سوم
    کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت ؛ حسابداری و اقتصاد، 1394
  12. "بررسی نقش رفتارهای مالی در موفقیت تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه¬های کلان شهر اهواز)"
    مهدی نداف : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، عبدالحسین نیسی : نویسنده سوم، صابری زاده - جهانگیر : نویسنده چهارم
    چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری، 1394
  13. "بررسی رابطه میان سازگاری ارزشی برند خدمات- مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری در بانکهای کلان شهر اهواز"
    مهدی نداف : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، پریسا قنبری عدیوی : نویسنده سوم
    اولین همایش ملی بازاریابی، فرصتها و چالشها، 1393
  14. "بررسی رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل EUCS"
    مهتا جودزاده : نویسنده اول، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم، مهدی نداف : نویسنده سوم، شیرین بنی : نویسنده چهارم
    چهارمین کنفرانس بین المللی بازیابی خدمات بانکی، 1391
  15. "the effect of emotional content message and the authentication of the message source on viral advertising"
    شفيعيان-رزمينا : First author, Sara Mohammadi : second author, Abdolhadi Darzian Azizi : Third author, Farajallah Rahimi : Fourth author
    1st International Conference on Economics, Management, Accounting and Social Sciences, 2014