اعضای هیات علمی

ادریس محمودی

ادریس محمودی

ادریس محمودی    (EN Page)

استادیار
شماره تماس: -
پست الکترونیکی: 

مقالات



مقالات (از کنفرانس)



طرح های بنیادی




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
محمد انور حمید بررسی تاثیر مدیریت بر کیفیت تصمیم گیری در مدارس استان میسان کارشناسی ارشد 1402/03/02
محمدیاسین پوردنگچی بررسی رفتار خرید ماهی با رویکرد مصرف پایدار در بازار اهواز کارشناسی ارشد
ذوالفقار جاسم محمد بررسی رابطه قیمت سهام و حجم معاملات در بورس اوراق بهادار عراق کارشناسی ارشد 1401/07/30
رائدکاظم جبار مطالعه تاثیر سرمایه فکری به عنوان ابزار مدیریت دانش برعملکرد مالی صنعت بانکداری (مطالعه بانک الرشید به عنوان مدل) کارشناسی ارشد 1401/07/30
علی جعفرهلیو نقش سرمایه فکری در کسب مزیت رقابتی (مطالعه موردی در یکی از شرکتهای صنعتی عراق) کارشناسی ارشد 1401/07/23
حوراء حزبائی تاثیر ویژگی های ادراکی اثرگذاران شبکه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان با نقش میانجی آگاهی برند (مورد مطالعه: دنبال کنندگان صفحات لوازم ارایشی در اینستاگرام) کارشناسی ارشد 1401/11/17
فاضله خیاط بررسی‌ نقش‌ میانجی‌ موازین‌ دینی‌ ادراکی بر رابطه بین تبلیغات‌ تجاری‌ و قصد خرید مصرف‌کننده (مورد مطالعه: لوازم خانگی) کارشناسی ارشد 1402/11/28
محمدرضا خلفی بررسی عوامل کلیدی موثر بر عملکرد صادراتی شرکت فولاد اکسین کارشناسی ارشد 1402/07/23
سحر رشتی بررسی تاثیر میانجی اعتماد به برند بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکتی، ارزش ویژه برند و وفاداری به برند کارشناسی ارشد 1401/11/25
سید شایان ضیائیان شناسایی پیشایندها و پیامدهای رقابت پذیری شرکت های تعاونی کوچک‌ و متوسط استان خوزستان در سطح بازارهای بین المللی کارشناسی ارشد 1402/07/19
امید عریضاوی پور بررسی تاثیر حریم خصوصی و اعتماد بر رابطه بین مصرف حرفه ای و هم آفرینی ارزش در اقتصاد مشارکتی (مورد مطالعه: شرکت اسنپ) کارشناسی ارشد 1400/11/18
احمد عطیه مهاوی رابطه اجزای تشکیل‌دهنده نسبت ارزش دفتری به قیمت بازار و بازده سهام کارشناسی ارشد 1401/07/23
صالح کریم اسود بررسی ارتباط ارزش افزوده اقتصادی(EVA)، ارزش افزوده سهامدار(SVA) و ارزش افزوده بازار(MVA) در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار عراق کارشناسی ارشد 1401/07/30
سمانه مهجوری پورناصری بررسی تاثیر ذهن آگاهی مشتری بر رفتار خرید آنی مصرف کننده با نقش میانجی خرید لذت بخش و نقش تعدیل کننده شخصیت. کارشناسی ارشد 1402/11/30
محمد ابراهیمیان بررسی وضعیت کارآفرینی در زندان ها از دیدگاه مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه زندان های استان خوزستان) کارشناسی ارشد 1400/11/27
علی ادیب منش بررسی تاثیر مرجعیت مشتری بر عملکرد فروش با میانجیگری نوآوری و پیچیدگی کالا و خدمات (مورد مطالعه: شرکتهای فعال تعاونی استان خوزستان) کارشناسی ارشد 1400/06/27
شاهرخ اذرافروز بررسی تأثیرات ارتباطات درون بخشی بر واکنش کارکنان به تغییر سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی هوش هیجانی در ستاد نظارت گمرکات استان خوزستان کارشناسی ارشد
افروز اریاک بررسی تاثیر کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر تعهد و وفاداری در میان خرده فروشان( مطالعه موردی: شهرستان اهواز) کارشناسی ارشد 1394/11/28
فروزان اسدی پورشلگهی بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها برمبنای تحلیل مدل RFM (مورد مطالعه: بانک تجارت اهواز) کارشناسی ارشد
زهرا اسلامی خواه بررسی تاثیر ابعاد قابلیت های بازاریابی بر رفتار مصرفی پایدار و مزیت رقابتی از طریق نوآوری بر مبنای رویکرد استراتژی پایدار(مورد مطالعه: شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز) کارشناسی ارشد
میلاد افشاری بررسی وضعیت عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در فروش ماهی کارشناسی ارشد 1395/04/08
نسرین اقاجری بررسی تاثیر ادراک از قیمت و کیفیت بر رضایت و وفاداری مصرف کنندگان لوازم خانگی سامسونگ در شهر اهواز کارشناسی ارشد 1395/06/28
امل البوغبیش تبیین الگوی عوامل موثر بر قصد خرید در تجارت اجتماعی کارشناسی ارشد 1400/11/04
سارا بهاری بررسی عوامل موثر بر حفظ مشتری (مورد مطالعه:مشتریان بانک ملی کلان شهر اهواز) کارشناسی ارشد
مهربانو بوارد بررسی نقش شرکت های مدیریت صادرات بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت تعاونی های اهواز) کارشناسی ارشد 1400/06/27
محمدامین پوررکنی تدوین معیارهای مدیریت جهادی بر اساس مدیریت دفاع مقدس کارشناسی ارشد
مهناز حاتمی نژاد اولویت بندی ریسک های ادراکی مصرف کننده در شرایط مقاومت نسبت به برند در سطح کسب و کارهای بخش محصولات آرایشی و بهداشتی شهرستان اهواز کارشناسی ارشد
فریبا خورشیدوند بررسی تاثیر ارزش های شخصی بر وفاداری مشتری با نقش تعدیل گری متغیر های جمعیت شناختی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان بانکهای تجاری خصوصی شهرستان اهواز ) کارشناسی ارشد 1395/06/27
امید رضایی اصل بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های شهر اهواز کارشناسی ارشد 1396/07/02
مرضیه زارعی بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر وفاداری نسبت به مقاصد گردشگری(مورد مطالعه:شهروندان شهر اهواز) کارشناسی ارشد 1397/11/01
سیده زهرا سالاری بررسی رابطه¬ ویژگی¬های شخصیتی با خرید تکانشی و رفتار تنوع طلبانه، (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در شهر اهواز) کارشناسی ارشد 1395/12/03
عباس سپهیار بررسی تاثیر عوامل توانمندسازی کارکنان, کارتیمی و آموزش کارکنان بر تعهد سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی اهواز کارشناسی ارشد
لاله سمائی شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر متقاعدسازی مشتریان به استفاده از خدمات غیر حضوری در شرکت توزیع برق خوزستان کارشناسی ارشد 1398/06/30
فرید صارمی : بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر تصویر ذهنی کسب و کارهای کوچک و متوسط از بانکهای دولتی در شهر تهران کارشناسی ارشد 1396/09/27
مرضیه عبادی بررسی تأثیر انسان انگاری برند بر قصد خرید با نقش میانجی عشق به برند و یکپارچگی خود - برند (مورد مطالعه: فروشگاههای عرضه ی محصول کفش در شهر سطح اهواز) کارشناسی ارشد 1397/11/01
پیمان علی پور مطالعه رابطه ی بین نگه داشت وجه نقد، ریسک و بازده مورد انتظار (مورد مطالعه: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران)) کارشناسی ارشد
رضوان علی نژادابده گاه بررسی عوامل موثر بر رضایت، قصد استفاده و وفاداری مشتریان در اقتصاد مشارکتی خودرو کارشناسی ارشد 1400/11/04
مرتضی فراهانی علوی بررسی تاثیر تسهیم اطلاعات و هماهنگی فرآیندها بر برون سپاری و عملکرد سازمان (مطالعه موردی: شرکت های فعال در منطقه پتروشیمی ماهشهر) کارشناسی ارشد 1395/06/28
اردشیر فرهادی بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی، و بازاریابی داخلی، بر روی تمایل به ترک شغل (موردمطالعه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان) کارشناسی ارشد
لیلا کردانی بررسی تاثیر تعدیلگر کیفیت وبسایت بر رابطه بین نگرش به مواد غذایی ارگانیک و رفتار خرید بدون برنامه ریزی (مورد مطالعه: شرکتهای تعاونی اهواز) کارشناسی ارشد 1400/06/27
نگین کلانتری شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر زنجیره تامین سبز با استفاده از روش تاپسیس (TOPSIS) فازی: مطالعه موردی صنایع پتروشیمی ماهشهر کارشناسی ارشد 1395/06/29
فاطمه لطفی پور بررسی پیش آیندها و پیامدهای اعتماد به تجارت موبایلی در میان کاربران تلفن های هوشمند کارشناسی ارشد 1399/06/31
مرتضی منصوری قلعه چیتی بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات هتلداری استان خوزستان با رویکرد تحلیل محتوا کارشناسی ارشد 1399/07/28
کبری ندای علی بررسی تأثیر ترک مشتریان غیر سودده بر قصد خروج، قصد اعتراض و قصد وفاداری مشتریان فعلی کارشناسی ارشد 1395/12/02
فاطمه نژادی کوتی بررسی عوامل موثر بر شناسایی برند محصولات فروشگاهی بر اساس رویکرد بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات فروشگاه رفاه در شهر اهواز) کارشناسی ارشد
علی یوسفی باصری بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده بر قصد خرید (موردمطالعه: بانک مهر اقتصاد اصفهان) کارشناسی ارشد 1397/11/29
شماره تماس: -
پست الکترونیکی: