منو اصلی
EN
FA
AR
FR
منو اصلی
صفحه اصلی
ریاست
دکتر کریم رضادوست رییس دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی اهواز شماره تماس دانشکده 06133226530 دورنگار 06133226533 دبیرخانه دانشکده 06133226534
رئیس دانشکده
دفتر ریاست
رؤسای پیشین
دبیر خانه
فناوری اطلاعات دانشکده
حسابداری دانشکده
خدمات
کارکنان
اموال دانشکده
شرح وظایف ریاست دانشکده
کارپرداز
انباردار
فرم های تبدیل وضعیت هیات علمی
فرم های ارتقاء هیات علمی
معاونت آموزش
دکتر محمد آیتی مهر معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده اقتصاد وعلوم اجتماعی /دکتری مدیریت / استادیار - آموزش دانشکده 33226531 ۰۶۱ دورنگار دانشکده 06133226533 تلفن مرکزی609 - 06133226600
معاونین پیشین آموزش
اداره آموزش
فرم های تحصیلات تکمیلی
آموزش تحصیلات تکمیلی
مشاوره آموزشی
فرم ها و آیین نامه های آموزشی
کارکنان حوزه معاونت آموزشی
امور دانشجویان بین الملل
سامانه دانش آموختگی
معاونت پژوهش
دکتر امیر حسین منتظر حجت معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی /دکتری علوم اقتصادی ،اقتصاد سنجی کاربردی /دانشیار شماره تماس 06133226539 دورنگار دانشکده 06133226533
معاون پژوهش فعلی
کارکنان امور پژوهشی
معاونین پیشین پژوهشی
واحدهای زیر مجموعه
فرم های مورد نیاز
فرم ها و آیین نامه های پژوهشی
راهنمای RMS
موضوعات پژوهشی و پایان نامه های تقاضا محور
راهنمای پست الکترونیک دانشجویان دکتری
برنامه های هفته پژوهش 1400
برنامه هفته پژوهش 1401
گروه های آموزشی
این دانشکده متشکل از 4 گروه آموزشی در حوزه های علوم اقتصادی، علوم اجتماعی ، مدیریت و حسابداری بوده که در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرند.
علوم اقتصادی
مدیریت
حسابداری
علوم اجتماعی
شرح وظایف مدیران گروههای آموزشی
شرح وظایف گروههای آموزشی
کتابخانه
دانشکده اقتصاد و علوم اجتاعی دارای 2 مجله علمی و پژوهشی (اقتصاد مقداری - توسعه اجتماعی) و دو مجله علمی و ترویجی(بررسی های حسابداری- دانش و پژوهش حقوق) می باشد
تاریخچه کتابخانه
کارکنان کتابخانه
سؤالات متداول
آرشیو مجلات کتابخانه
بخش پایان نامه
راهنما
ساعات کار کتابخانه
ارتباط با کتابخانه
آموزش الکترونیکی
یادگیری الکترونیکی (مجازی) رویکردی نوین در آموزش است که برای فراگیران امکان یادگیری در هر زمان و در هر مکان را فراهم می نماید- دانشکده اقتصاد درحال پیاده سازی آموزس الکترونیکی می باشد
اخبار و اطلاعیه ها
راهنمایی و پشتیبانی
آموزش اساتید
نرم افزار های مورد نیاز
وبینار
مجلات
دانشکده اقتصاد و علوم اجتاعی دارای 2 مجله علمی و پژوهشی (اقتصاد مقداری - توسعه اجتماعی) و دو مجله علمی و ترویجی(بررسی های حسابداری- دانش و پژوهش حقوق) می باشد
فصل نامه علمی پژوهشی اقتصاد مقداری
مجله علمی پژوهشی توسعه اجتماعی
فصلنامه بررسی های حسابداری
ارتباط با ما
پنجشنبه، ۱ آذر ۱۴۰۳
صفحات مشترک
اعضای هیات علمی
ادریس محمودی
ادریس محمودی
(EN Page)
استادیار
مدیریت
شماره تماس: -
پست الکترونیکی:
مقالات و کتب
طرح های پژوهشی
پایان نامه ها و رساله ها
صفحات درسی استاد
تماس ها
مقالات
بررسی تاثیر خبر تجزیه سهام و سهام جایزه بر بازده سهام در بورس اوراق بهادار تهران ، حسنعلی سینایی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم, ، مجله بررسی های حسابداری و حسابرسی ، 1384/01/15 ، 77-96 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تاثیر کشور سازنده نام تجاری بر ارزش ویژه نام تجاری ، بهرام رنجبریان : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,افشین قاسمی : نویسنده سوم, ، مجله مدیریت بازاریابی ، 1391/10/19 ، 63-74 ، ایران - تهران - تهران
بررسی رفتار هم نوایی مصرف کنندگان در شبکه های مجازی ، بهرام رنجبریان : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,فروز جعفری زاده : نویسنده سوم,محسن هوشمند : نویسنده چهارم, ، تحقیقات بازاریابی نوین ، 1391/11/25 ، 49-62 ، ایران - اصفهان - اصفهان
بررسی عوامل مؤثر بر ترجیح نام و نشان تجاری ازدیدگاه مصرفکنندگان ، ادریس محمودی : نویسنده سوم, ، پژوهشنامه مدیریت بازاریابی ، 1392/10/15 ، 75-88 ، ایران - کردستان - سنندج
بررسی های عوامل تاثیرگذار بر جریان سرمایه صندوق های سرمایه گذاری مشترک در ایران ، حسنعلی سینایی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,مجید ابوعلی : نویسنده سوم, ، مجله بررسی های حسابداری ، 1395/04/01 ، 97-114 ، ایران - خوزستان - اهواز
تأثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری ، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده اول, فعلی-راضیه : نویسنده دوم,فرجالله رحیمی : نویسنده سوم,ادریس محمودی : نویسنده چهارم, ، تحقیقات بازاریابی نوین ، 1395/05/26 ، 37-54 ، ایران - اصفهان - اصفهان
ارزیابی بلوغ هوشمندی کسبوکار با یک مدل ترکیبی جدید ، علی مهرابی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم, علی حسینی-رضا : نویسنده سوم, ، مطالعات مدیریت فناوری اطلاعات ، 1395/06/30 ، 65-96 ، ایران - تهران - تهران
عوامل مؤثر برمکانیابی شعب بانک با استفاده از روش ترکیبی DEMATEL- ANP (مطالعه موردی: بانک رفاه کارگران) ، سلیمانی-رسول : نویسنده اول,علی مهرابی : نویسنده دوم,ادریس محمودی : نویسنده سوم,کامران رضایی جعفری : نویسنده چهارم, ، پژوهشنامه مدیریت بازاریابی ، 1395/11/02 ، 67-88 ، ایران - کردستان - سنندج
تعیین مزیتهای رقابتی تعاونیهای تولیدی برای توسعه بازارهای تعاونی در استان خوزستان ، ابراهیم انواری : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم, ، تعاون و کشاورزی ، 1397/12/01 ، 51-71 ، ایران - تهران - تهران
مدلسازی عوامل بروز رفتار غیرکارکردی مشتریان نمایندگیهای شرکتهای خودروسازی ایران-خودرو و سایپا در کلانشهر اهواز ، مهدی نداف : نویسنده اول, شهناز نخیلی کوتی : نویسنده دوم,ادریس محمودی : نویسنده سوم, ، راهبردهای بازرگانی ، 1397/12/10 ، 77-92 ، ایران - تهران - تهران
فرهنگسازمانی و اشتیاق کارآفرینانه: نقش میانجی بازارگرایی و یادگیری سازمانی ، سارا محمدی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,علیرضا اشرف مدرس : نویسنده سوم, ، رهیافتی نو در مدیریت آموزشی ، 1399/10/10 ، 81-102 ، ایران - فارس - مرودشت
تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت, رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستورانهای شهر اهواز) ، ادریس محمودی : نویسنده اول,سیده زهرا سالاری : نویسنده دوم, حاتم خلیلی پور : نویسنده سوم,مرضیه حسینی سرتشنیزی : نویسنده چهارم, ، مطالعات رفتار مصرف کننده ، 1400/02/01 ، 59-84 ، ایران - کردستان - سنندج
رهیافت تحلیل شبکه ای فازی در شناسایی و رتبه بندی شاخص های موثر بر زنجیره تامین چابک در صنعت لبنیات (مورد مطالعه: شرکت صباح) ، منصوره حورعلی : نویسنده اول,صدیقه رضاییان فردویی : نویسنده دوم,احمد کاظمی فرد : نویسنده سوم,ادریس محمودی : نویسنده چهارم, ، اندیشه آماد ، 1401/01/15 ، 131-173 ، ایران - تهران - تهران
ارائه مدلی جهت بازاریابی بین الملل استارتاپهای ایرانی (مورد مطالعه: استارتاپهای خدماتی مجازی در ایران) ، مصطفی رسول رویسی : نویسنده اول,همایون یوسفی : نویسنده دوم,ادریس محمودی : نویسنده سوم, ، مجله علوم و فنون دریایی ، 1401/10/11 ، 90-101 ، ایران - خوزستان - خرمشهر
طراحی و اعتبار یابی مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای بازاریابی پویا ، امیر رضا آدینه فر : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,علی مهرابی : نویسنده سوم, ، پژوهشنامه ی مدیریت اجرایی ، 1401/11/11 ، 649-671 ، ایران - مازندران - ساری
بررسی شبکه همکاری شرکتهای کوچک و متوسط مبتنی بر تئوری تحلیل شبکههای اجتماعی ، ادریس محمودی : نویسنده اول,علی مهرابی : نویسنده دوم, ، تعاون و کشاورزی ، 1401/11/21 ، 17-41 ، ایران - تهران - تهران
ارائه مدل عوامل موثر برصادرات فرش دستباف از دیدگاه قابلیتهای پویا و قابلیتهای بازاریابی با تاکید بر نگرش مشتریان هدف ، امیر رضا آدینه فر : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,علی مهرابی : نویسنده سوم, ، مطالعات رفتار مصرف کننده ، 1402/01/01 ، 214-239 ، ایران - کردستان - سنندج
تأثیر سازههای تجارت اجتماعی, اعتماد و ریسک درک شده بر نگرش و قصد خرید مشتریان ، ادریس محمودی : نویسنده اول,کوثر مجدم : نویسنده دوم, ، کاوش های مدیریت بازرگانی ، 1402/03/31 ، 1-29 ، ایران - یزد - یزد
بررسی نقش مدیریت ارتباط با مشتری در رابطه بین مدیریت دانش مشتری و توسعه محصول جدید (نمونه پژوهش: شرکتهای صنعتی فعال در بخش پلاستیک) ، ادریس محمودی : نویسنده اول,کامران سرهنگی : نویسنده دوم,مهرداد محمدزاده علمداری : نویسنده سوم, ، مدیریت دانش سازمانی ، 1402/07/01 ، 81-122 ، ایران - تهران - تهران
Explaining the mechanism of the effect of green washing behavior on the green purchase intention of consumers of small and medium enterprises (SMEs) , Mohammed Ayatimaher : First author,Edris Mahmoudi : second author,بهار سپیانی : Third author, , اقتصاد مقداری (بررسیهای اقتصادی سابق) , 2024-01-01 , 139-170 , Iran - khouzestan - Ahvaz
مقالات (از کنفرانس)
شناسایی معیارهای انتخاب بهترین تأمینکننده با روش تحلیل عاملی تاییدی در شرکت فولاد خوزستان ، بهمن حاجی پور : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,محمدعلی منتیان : نویسنده سوم, ، اولین همایش ملی مهندسی مدیریت کسب و کار ، 1391/12/02 ، ایران - کرمان - کرمان
بررسی تاثیرقابلیت های شبکه میان سازمانی در زنجیره تامین بر پاسخگویی به مشتریان ، علی مهرابی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,فرجالله رحیمی : نویسنده سوم,روزبه مددی : نویسنده چهارم, ، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی ، 1392/06/22 ، ایران - قم - قم
بررسی تاثیر کارآفرینی اتحاد بر قابلیت های شبکه میان سازمانی و توان پاسخگویی به مشتریان ، علی مهرابی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,فرجالله رحیمی : نویسنده سوم,روزبه مددی : نویسنده چهارم, ، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی ، 1392/06/22 ، ایران - قم - قم
بررسی تاثیر تصمیم گیری کارآفرینانه بر عملکرد مالی کسب و کارها ، روزبه مددی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم, ، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی ، 1392/06/22 ، ایران - قم - قم
تاثیر فناوری اطلاعات در ارتقای مدیریت کیفیت فراگیر با تاکید بر نقش میانجی تسهیم دانش ، فرزانه عسگرپور : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم, ، اولین کنفرانس بین المللی حسابداری مدیریت و نوآوری در کسب و کار ، 1394/06/29 ، ایران - گیلان - صومعه سرا
تعیین مزایا و معایب استراتژی مدیریت روابط مشتری از طریق شبکه های اجتماعی ، احمد رضا ملکی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم, ، کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی ، 1394/09/09 ، امارات متحده عربی - دبی - دبی
عوامل موثر بر استقرار استراتژی مدیریت روابط مشتری از طریق شبکه های اجتماعی ، احمد رضا ملکی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم, ، کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی ، 1394/09/09 ، امارات متحده عربی - دبی - دبی
بررسی رابطه بین پیچیدگی زنجیره تامین و عملکرد مالی ، علی مهرابی : نویسنده اول,میترا باقری : نویسنده دوم,ادریس محمودی : نویسنده سوم, ، کنفرانس بین المللی ابزار و تکنیک های مدیریت ، 1394/10/15 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تاثیر کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر تعهد و وفاداری درمیان خرده فروشان ، افروز اریاک : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم, ، کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت و روانشناسی ، 1395/04/25 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تاثیر انواع برونسپاری تدارکات بر عملکرد شرکت در منطقه پتروشیمی ماهشهر ، مرتضی فراهانی علوی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,مهدی نداف : نویسنده سوم,محمد آیتی مهر : نویسنده چهارم, ، اولین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی حسابداری ، مدیریت و صنایع ایران ، 1395/06/14 ، ایران - همدان - همدان
بررسی همسویی استراتژیهای بازاریابی به عنوان پیشبینی کننده عملکرد زنجیره تأمین و تأثیر آنها بر عملکرد سازمان ، بلقیس باورصاد : نویسنده اول,روجا دیده بان : نویسنده دوم,ادریس محمودی : نویسنده سوم, ، کنفرانس بین المللی علوم انسانی و علوم رفتاری ، 1395/06/25 ، ایران - تهران - تهران
عنوان مقاله: بررسی تاثیر ارزش های شخصی بر وفاداری مشتری با نقش میانجیگر رضایت در صنعت بانکداری ، ادریس محمودی : نویسنده اول,فریبا خورشیدوند : نویسنده دوم,مهدی نداف : نویسنده سوم,محمد آیتی مهر : نویسنده چهارم, ، چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری ، 1395/06/25 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تاثیر یکپارچه سازی اطلاعاتی زنجیره تامین بر عملکرد عملیاتی و هزینه ای ، منا رحیمی یادکوری : نویسنده اول,علی مهرابی : نویسنده دوم,ادریس محمودی : نویسنده سوم, ، چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری ، 1395/06/25 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تاثیر کسب دانش از رسانه اجتماعی و جهت گیری بازار بر نوآوری برند رسانه اجتماعی ، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,محسن آمیان : نویسنده سوم, ، اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت ، 1395/08/27 ، ایران - فارس - شیراز
تبیین تاثیر یادگیری سازمانی بر اشتیاق کارآفرینانه در سازمان فنی و حرفهای استان خوزستان ، علیرضا اشرف مدرس : نویسنده اول,سارا محمدی : نویسنده دوم,ادریس محمودی : نویسنده سوم, ، سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد, مدیریت و حسابداری ، 1397/11/03 ، ایران - خوزستان - اهواز
ارزیابی ویژگی های شخصیتی و قصد کارآفرینی و سازگاری شناختی ، رحیم قاسمیه : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,الهام ابراهیمی- : نویسنده سوم, ، چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد, مدیریت و حسابداری ، 1398/11/20 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی تأثیر هوش هیجانی بر عملکرد شغلی فروشنده با تحلیل نقش میانجی مهارتهای ارتباطی فروشنده ، مریم میررضائی : نویسنده اول,مهدی نداف : نویسنده دوم,ادریس محمودی : نویسنده سوم, ، پنجمین کنفرانس ملی اقتصاد, مدیریت و حسابداری ، 1399/12/10 ، ایران - خوزستان - اهواز
طرح های بنیادی
امکان سنجی مزیت های رقابتی تعاونی های تولیدی برای توسعه بازارهای تعاونی در استان خوزستان ,ادریس محمودی : مجری مسئول,ابراهیم انواری : مجری دوم, ,1395/12/03 ,اداره کل تعاون خوزستان ,ایران - خوزستان - اهواز ,
مدیریت نظام مند بهینه سازی الگوی مصرف آب بر اساس مزیت نسبی و مفهوم آب مجازی: مطالعه موردی حوزه آبی مارون و جراحی- از سد مارون تا شادگان( گزارش نهایی) ,ابراهیم انواری : مجری مسئول,ادریس محمودی : مجری دوم,احمد کاظمی فرد : مجری سوم,احمد صلاح منش : مجری چهارم, ,1396/11/09 ,شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه های آبیاری مارون استان خوزستان ,ایران - خوزستان - بهبهان ,
بررسی و شناسایی شبکه های ارتباطی تعاونی های تولیدی و توزیعی استان خوزستان با رویکرد زنجیره تامین در شرکت های کوچک و متوسط ,ادریس محمودی : مجری مسئول,علی مهرابی : مجری دوم, ,1397/02/01 ,اداره کل تعاون خوزستان ,ایران - خوزستان - اهواز ,
بررسی میزان انطباق کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خوزستان با مدل بلوغ قابلیت کارکنان ,فرجالله رحیمی : مجری مسئول,ادریس محمودی : مجری دوم, ,1397/07/01 ,شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ,ایران - خوزستان - اهواز ,
بررسی و اندازه گیری عوامل موثر بر توانمندسازی منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ,ادریس محمودی : مجری اول,فرجالله رحیمی : مجری دوم,ابراهیم انواری : مجری سوم, ,1397/07/01 ,شرکت توزیع نیروی برق خوزستان ,ایران - خوزستان - اهواز ,
راهکارهای توسعه قابلیتهای بازاریابی تعاونیهای تولید و تدوین نقشه راه با تأکید بر اقتصاد مقاومتی ,ادریس محمودی : مجری مسئول,ابراهیم انواری : مجری دوم, ,1397/12/19 ,اداره کل تعاون خوزستان ,ایران - خوزستان - اهواز ,
بررسی وضعیت اشتغال زندانیان و ارایه راهکار برای کارافرینی مولد و مفید ,ابراهیم انواری : مجری اول,ادریس محمودی : مجری دوم,حسین ملتفت : مجری سوم, ,1398/12/01 ,اداره کل زندان های استان خوزستان ,ایران - خوزستان - اهواز ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
محمد انور حمید
بررسی تاثیر مدیریت بر کیفیت تصمیم گیری در مدارس استان میسان
کارشناسی ارشد
1402/03/02
محمدیاسین پوردنگچی
بررسی رفتار خرید ماهی با رویکرد مصرف پایدار در بازار اهواز
کارشناسی ارشد
ذوالفقار جاسم محمد
بررسی رابطه قیمت سهام و حجم معاملات در بورس اوراق بهادار عراق
کارشناسی ارشد
1401/07/30
رائدکاظم جبار
مطالعه تاثیر سرمایه فکری به عنوان ابزار مدیریت دانش برعملکرد مالی صنعت بانکداری (مطالعه بانک الرشید به عنوان مدل)
کارشناسی ارشد
1401/07/30
علی جعفرهلیو
نقش سرمایه فکری در کسب مزیت رقابتی (مطالعه موردی در یکی از شرکتهای صنعتی عراق)
کارشناسی ارشد
1401/07/23
حوراء حزبائی
تاثیر ویژگی های ادراکی اثرگذاران شبکه اجتماعی بر قصد خرید مشتریان با نقش میانجی آگاهی برند (مورد مطالعه: دنبال کنندگان صفحات لوازم ارایشی در اینستاگرام)
کارشناسی ارشد
1401/11/17
فاضله خیاط
بررسی نقش میانجی موازین دینی ادراکی بر رابطه بین تبلیغات تجاری و قصد خرید مصرفکننده (مورد مطالعه: لوازم خانگی)
کارشناسی ارشد
1402/11/28
محمدرضا خلفی
بررسی عوامل کلیدی موثر بر عملکرد صادراتی شرکت فولاد اکسین
کارشناسی ارشد
1402/07/23
سحر رشتی
بررسی تاثیر میانجی اعتماد به برند بر رابطه بین مسئولیت اجتماعی شرکتی، ارزش ویژه برند و وفاداری به برند
کارشناسی ارشد
1401/11/25
سید شایان ضیائیان
شناسایی پیشایندها و پیامدهای رقابت پذیری شرکت های تعاونی کوچک و متوسط استان خوزستان در سطح بازارهای بین المللی
کارشناسی ارشد
1402/07/19
امید عریضاوی پور
بررسی تاثیر حریم خصوصی و اعتماد بر رابطه بین مصرف حرفه ای و هم آفرینی ارزش در اقتصاد مشارکتی (مورد مطالعه: شرکت اسنپ)
کارشناسی ارشد
1400/11/18
احمد عطیه مهاوی
رابطه اجزای تشکیلدهنده نسبت ارزش دفتری به قیمت بازار و بازده سهام
کارشناسی ارشد
1401/07/23
صالح کریم اسود
بررسی ارتباط ارزش افزوده اقتصادی(EVA)، ارزش افزوده سهامدار(SVA) و ارزش افزوده بازار(MVA) در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار عراق
کارشناسی ارشد
1401/07/30
سمانه مهجوری پورناصری
بررسی تاثیر ذهن آگاهی مشتری بر رفتار خرید آنی مصرف کننده با نقش میانجی خرید لذت بخش و نقش تعدیل کننده شخصیت.
کارشناسی ارشد
1402/11/30
محمد ابراهیمیان
بررسی وضعیت کارآفرینی در زندان ها از دیدگاه مسئولیت اجتماعی (مورد مطالعه زندان های استان خوزستان)
کارشناسی ارشد
1400/11/27
علی ادیب منش
بررسی تاثیر مرجعیت مشتری بر عملکرد فروش با میانجیگری نوآوری و پیچیدگی کالا و خدمات (مورد مطالعه: شرکتهای فعال تعاونی استان خوزستان)
کارشناسی ارشد
1400/06/27
شاهرخ اذرافروز
بررسی تأثیرات ارتباطات درون بخشی بر واکنش کارکنان به تغییر سازمان با توجه به نقش تعدیل کنندگی هوش هیجانی در ستاد نظارت گمرکات استان خوزستان
کارشناسی ارشد
افروز اریاک
بررسی تاثیر کیفیت خدمات و رضایت مشتری بر تعهد و وفاداری در میان خرده فروشان( مطالعه موردی: شهرستان اهواز)
کارشناسی ارشد
1394/11/28
فروزان اسدی پورشلگهی
بخش بندی مشتریان بر اساس ارزش دوره عمر آنها برمبنای تحلیل مدل RFM (مورد مطالعه: بانک تجارت اهواز)
کارشناسی ارشد
زهرا اسلامی خواه
بررسی تاثیر ابعاد قابلیت های بازاریابی بر رفتار مصرفی پایدار و مزیت رقابتی از طریق نوآوری بر مبنای رویکرد استراتژی پایدار(مورد مطالعه: شرکت های فعال در شهرک های صنعتی اهواز)
کارشناسی ارشد
میلاد افشاری
بررسی وضعیت عوامل مؤثر بر رضایت مشتری در فروش ماهی
کارشناسی ارشد
1395/04/08
نسرین اقاجری
بررسی تاثیر ادراک از قیمت و کیفیت بر رضایت و وفاداری مصرف کنندگان لوازم خانگی سامسونگ در شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1395/06/28
امل البوغبیش
تبیین الگوی عوامل موثر بر قصد خرید در تجارت اجتماعی
کارشناسی ارشد
1400/11/04
سارا بهاری
بررسی عوامل موثر بر حفظ مشتری (مورد مطالعه:مشتریان بانک ملی کلان شهر اهواز)
کارشناسی ارشد
مهربانو بوارد
بررسی نقش شرکت های مدیریت صادرات بر عملکرد صادراتی شرکت های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت تعاونی های اهواز)
کارشناسی ارشد
1400/06/27
محمدامین پوررکنی
تدوین معیارهای مدیریت جهادی بر اساس مدیریت دفاع مقدس
کارشناسی ارشد
مهناز حاتمی نژاد
اولویت بندی ریسک های ادراکی مصرف کننده در شرایط مقاومت نسبت به برند در سطح کسب و کارهای بخش محصولات آرایشی و بهداشتی شهرستان اهواز
کارشناسی ارشد
فریبا خورشیدوند
بررسی تاثیر ارزش های شخصی بر وفاداری مشتری با نقش تعدیل گری متغیر های جمعیت شناختی در صنعت بانکداری (مورد مطالعه: مشتریان بانکهای تجاری خصوصی شهرستان اهواز )
کارشناسی ارشد
1395/06/27
امید رضایی اصل
بررسی تأثیر بازاریابی حسی بر وفاداری مشتریان رستوران های شهر اهواز
کارشناسی ارشد
1396/07/02
مرضیه زارعی
بررسی تاثیر ابعاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر وفاداری نسبت به مقاصد گردشگری(مورد مطالعه:شهروندان شهر اهواز)
کارشناسی ارشد
1397/11/01
سیده زهرا سالاری
بررسی رابطه¬ ویژگی¬های شخصیتی با خرید تکانشی و رفتار تنوع طلبانه، (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی در شهر اهواز)
کارشناسی ارشد
1395/12/03
عباس سپهیار
بررسی تاثیر عوامل توانمندسازی کارکنان, کارتیمی و آموزش کارکنان بر تعهد سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی اهواز
کارشناسی ارشد
لاله سمائی
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر متقاعدسازی مشتریان به استفاده از خدمات غیر حضوری در شرکت توزیع برق خوزستان
کارشناسی ارشد
1398/06/30
فرید صارمی
: بررسی تأثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند بر تصویر ذهنی کسب و کارهای کوچک و متوسط از بانکهای دولتی در شهر تهران
کارشناسی ارشد
1396/09/27
مرضیه عبادی
بررسی تأثیر انسان انگاری برند بر قصد خرید با نقش میانجی عشق به برند و یکپارچگی خود - برند (مورد مطالعه: فروشگاههای عرضه ی محصول کفش در شهر سطح اهواز)
کارشناسی ارشد
1397/11/01
پیمان علی پور
مطالعه رابطه ی بین نگه داشت وجه نقد، ریسک و بازده مورد انتظار (مورد مطالعه: شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران))
کارشناسی ارشد
رضوان علی نژادابده گاه
بررسی عوامل موثر بر رضایت، قصد استفاده و وفاداری مشتریان در اقتصاد مشارکتی خودرو
کارشناسی ارشد
1400/11/04
مرتضی فراهانی علوی
بررسی تاثیر تسهیم اطلاعات و هماهنگی فرآیندها بر برون سپاری و عملکرد سازمان (مطالعه موردی: شرکت های فعال در منطقه پتروشیمی ماهشهر)
کارشناسی ارشد
1395/06/28
اردشیر فرهادی
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکتی، و بازاریابی داخلی، بر روی تمایل به ترک شغل (موردمطالعه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان)
کارشناسی ارشد
لیلا کردانی
بررسی تاثیر تعدیلگر کیفیت وبسایت بر رابطه بین نگرش به مواد غذایی ارگانیک و رفتار خرید بدون برنامه ریزی (مورد مطالعه: شرکتهای تعاونی اهواز)
کارشناسی ارشد
1400/06/27
نگین کلانتری
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر زنجیره تامین سبز با استفاده از روش تاپسیس (TOPSIS) فازی: مطالعه موردی صنایع پتروشیمی ماهشهر
کارشناسی ارشد
1395/06/29
فاطمه لطفی پور
بررسی پیش آیندها و پیامدهای اعتماد به تجارت موبایلی در میان کاربران تلفن های هوشمند
کارشناسی ارشد
1399/06/31
مرتضی منصوری قلعه چیتی
بررسی عوامل مؤثر بر رضایتمندی مشتریان از خدمات هتلداری استان خوزستان با رویکرد تحلیل محتوا
کارشناسی ارشد
1399/07/28
کبری ندای علی
بررسی تأثیر ترک مشتریان غیر سودده بر قصد خروج، قصد اعتراض و قصد وفاداری مشتریان فعلی
کارشناسی ارشد
1395/12/02
فاطمه نژادی کوتی
بررسی عوامل موثر بر شناسایی برند محصولات فروشگاهی بر اساس رویکرد بازاریابی رابطه مند (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات فروشگاه رفاه در شهر اهواز)
کارشناسی ارشد
علی یوسفی باصری
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرفکننده بر قصد خرید (موردمطالعه: بانک مهر اقتصاد اصفهان)
کارشناسی ارشد
1397/11/29
عنوان
برنامه ریزی و عدالت
(
مدیریت توسط
ادریس محمودی
تعداد
0
)
مدیریت بازاریابی
(
مدیریت توسط
ادریس محمودی
تعداد
0
)
خط مشی گذاری پیشرفته
(
مدیریت توسط
ادریس محمودی
تعداد
0
)
بازاریابی نوآورانه و کارآفرینی
(
مدیریت توسط
ادریس محمودی
تعداد
0
)
مدیریت تبلیغات و برند
(
مدیریت توسط
ادریس محمودی
تعداد
0
)
مدیریت ارتباطات مشتری و عملکرد بازاریابی
(
مدیریت توسط
ادریس محمودی
تعداد
0
)
تجارت و بازاریابی الکترونیکی پیشرفته
(
مدیریت توسط
ادریس محمودی
تعداد
0
)
رفتار مصرف کننده
(
مدیریت توسط
ادریس محمودی
تعداد
0
)
نمایش 8 نتیجه
آیتم در هر صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
5
10
20
30
50
75
صفحه
(تغییر مقدار این فیلد باعث بارگذاری دوباره این صفحه میشود. )
1
از 1
اولین
قبلی
بعدی
آخرین
شماره تماس: -
پست الکترونیکی: