اعضای هیات علمی

عبدالهادی درزیان عزیزی

عبدالهادی درزیان عزیزی

عبدالهادی درزیان عزیزی    (EN Page)

استادیار
شماره تماس: داخلی 4437
پست الکترونیکی: 

مقالات



مقالات (از کنفرانس)




نام و نام خانوادگی عنوان پروژه مقطع خلاصه پایان نامه تاریخ دفاع
پدرام افضلی فر تاثیر بازاریابی محتوایی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی برندسازی (مطالعه موردی: باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران) کارشناسی ارشد 1402/11/11
پریسا تیریان بررسی تاثیر نام ونشان تجاری مشترک بر تمایل خرید مشتریان شرکت های تعاونی استان خوزستان با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر حمایت مشتریان کارشناسی ارشد 1401/07/25
رضوان مسگر باشی تاثیر بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد مطالعه صنایع دستی استان خوزستان کارشناسی ارشد 1402/06/27
معصومه ملائی تاثیر چابکی زنجیره تامین بر مزیت رقابتی با تحلیل نقش میانجی بازاریابی ناب کارشناسی ارشد
خدیجه احمدیان پور بررسی عوامل مؤثر بر عدم قطعیت راهبرد بازاریابی و پیامدهای آن در چگونگی ورود به بازارهای صادراتی (مورد مطالعه:بازار عراق) کارشناسی ارشد 1395/06/28
الهه اسدالهی دهکردی بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: شرکت لوازم خانگی سامسونگ) کارشناسی ارشد 1392/11/28
زهرا اکبریان بررسی عوامل موثر در موفقیت کمپین بازاریابی سببی و تمایل به خرید (مورد مطالعه: مصرف کنندگان شهر اهواز) کارشناسی ارشد 1395/06/28
محسن آمیان بررسی تاثیر کسب دانش از رسانه‌های اجتماعی و جهت گیری بازار بر نوآوری برند با نقش تعدیل گر قابلیتهای‌ راهبردی رسانه های اجتماعی. کارشناسی ارشد 1395/10/06
سحر تیرانداز بررسی تأثیر شخصی¬سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی کیفیت رابطه خریدار-فروشنده کارشناسی ارشد 1395/04/08
زیبا جمشیدیان بررسی تاثیر جهت گیری بازار بین شرکتی و مدیریت منابع انسانی برند محور بر رضایت مشتری با نقش میانجی رفتار شهروندی برند (مطالعه موردی: شرکت های فعال در صنایع فلزی شهرک صنعتی شماره1 اهواز) کارشناسی ارشد 1397/11/29
حیدری-بهروز بررسی تاثیر اعتبار فروشنده بر قصد خرید مشتریان ( مورد مطالعه: خریداران خدمات بیمه ایران در کلان شهر اهواز) کارشناسی ارشد 1393/10/06
زهرا حسینی سعیداوی شناخت عادات رسانه ای گروه های مختلف مشتریان بانک سینا (مورد مطالعه : شعب شهر اهواز) کارشناسی ارشد 1396/07/02
لیلا حسنکی بررسی تاثیر نگرش مصرف کننده نسبت به کالاهای داخلی بر تمایل به خرید کالاهای خارجی با نقش تعدیل کنندگی سبک زندگی(مطالعه موردی: شهروندان شهر اهواز) کارشناسی ارشد 1395/06/28
ندا خالدی تاثیر بازاریابی محتوا برعملکرد کسب و کارهای نوآورانه(مطالعه موردی شرکت های پارک علم و فناوری خوزستان ) کارشناسی ارشد 1400/11/25
منظر خواجه بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر پاسخ رفتاری مصرف کنندگان )مورد مطالعه: مصرف کنندگان گوشی تلفن همراه در دانشگاه شهید چمران اهواز) کارشناسی ارشد 1394/06/30
اکرم رضایی : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک ملی شهرستان های بزرگ خوزستان ) کارشناسی ارشد 1394/11/05
زینب زارعپور بررسی تاثیر نگرش نسبت به توسعه برند بر رفتار مصرف کننده کارشناسی ارشد 1391/07/30
منیره سیاحی بررسی تأثیر هویت و اثر تعاملی نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی شناسایی نام و نشان تجاری (مورد مطالعه : مشتریان صنعت فولاد خوزستان) کارشناسی ارشد
محمدمهدی سالارورزی بررسی عوامل موثر بر انتقال ارزش ویژه برند در وضعیت تغییر نام برند کارشناسی ارشد 1393/06/22
بهاره سرداری زاده تأثیر نظرات کاربران آنلاین بر قصد خرید کارشناسی ارشد 1398/11/28
مریم سواری بررسی تاثیر عوامل درون فروشگاهی و عوامل موقعیتی بر رفتار خرید آنی (مورد مطالعه: خریداران در مراکز و فروشگاه‌های بزرگ خرید کلانشهر اهواز) کارشناسی ارشد 1394/09/16
میثم طاهری بررسی تأثیر بازاریابی دهان‌به‌دهان الکترونیکی بر تصویر برند و قصد خرید (مورد مطالعه: دنبال کنندگان صفحات دیجی کالا در اینستاگرام) کارشناسی ارشد 1398/06/30
مرتضی عبیات بررسی رابطه جهت گیری های استراتژیک و قابلیت یادگیری بازار با قابلیت های بازاریابی و عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی شهرک های صنعتی شهرستان اهواز) کارشناسی ارشد 1394/10/30
یعقوبی زاده-زینب بررسی تاثیر دانش و نگرانی زیست محیطی بر قصد خرید سبز با توجه به نقش میانجی نگرش زیست محیطی (مورد مطالعه: شهروندان اهوازی) کارشناسی ارشد 1393/06/31
زهره علی زاده راد بررسی رابطه الزامات اخلاقی نام و نشان تجاری، تعهد و رفتار خرید مشتری کارشناسی ارشد
فعلی-راضیه بررسی تأثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری کارشناسی ارشد 1393/06/31
افشین قاسمی طراحی مدل بهینه جایگاه یابی نام و نشان تجاری (مورد مطالعاتی: صنعت خودروسازی) کارشناسی ارشد 1391/07/30
ندا قائم نیا بررسی رابطه بین درگیری ذهنی مصرف کننده با اثربخشی تبلیغات کارشناسی ارشد 1394/09/18
مهشید گدازی بررسی تأثیر رویکرد پایداری شرکت بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی قابلیت‌های سازمانی (موردمطالعه: شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر) کارشناسی ارشد 1398/11/27
زهرا ممبینی بررسی تاثیر قابلیت های شرکت بر ارزش مشارکتی و ارزش ویژه نام و نشان صنعتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت لوله سازی اهواز) کارشناسی ارشد 1395/12/02
فاطمه ممبینی شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت بازارهای هدف صادراتی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی کارشناسی ارشد 1397/03/07
سیده مهناز موسوی بررسی رابطه بازارگرایی صادراتی با نوآوری و عملکرد شرکت‌های صادراتی استان خوزستان کارشناسی ارشد 1392/11/26
نرجس نصیری کاکلکی بررسی تاثیر دوسوتوانی فناوری اطلاعات بر سرعت توسعه محصول جدید با نقش میانجی چابکی عملیاتی (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه استان خوزستان) کارشناسی ارشد 1400/02/27
میثم وحدتی نیا تاثیر تجربه مشتری و تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان محصولات کلینیک ساختمانی شهرستان اهواز کارشناسی ارشد 1402/11/29
شماره تماس: داخلی 4437
پست الکترونیکی: