منو اصلی
EN
FA
AR
FR
منو اصلی
صفحه اصلی
ریاست
دکتر کریم رضادوست رییس دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی اهواز شماره تماس دانشکده 06133226530 دورنگار 06133226533 دبیرخانه دانشکده 06133226534
رئیس دانشکده
دفتر ریاست
رؤسای پیشین
دبیر خانه
فناوری اطلاعات دانشکده
حسابداری دانشکده
خدمات
کارکنان
اموال دانشکده
شرح وظایف ریاست دانشکده
کارپرداز
انباردار
فرم های تبدیل وضعیت هیات علمی
فرم های ارتقاء هیات علمی
معاونت آموزش
دکتر محمد آیتی مهر معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشکده اقتصاد وعلوم اجتماعی /دکتری مدیریت / استادیار - آموزش دانشکده 33226531 ۰۶۱ دورنگار دانشکده 06133226533 تلفن مرکزی609 - 06133226600
معاونین پیشین آموزش
اداره آموزش
فرم های تحصیلات تکمیلی
آموزش تحصیلات تکمیلی
مشاوره آموزشی
فرم ها و آیین نامه های آموزشی
کارکنان حوزه معاونت آموزشی
امور دانشجویان بین الملل
سامانه دانش آموختگی
معاونت پژوهش
دکتر امیر حسین منتظر حجت معاون پژوهشی دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی /دکتری علوم اقتصادی ،اقتصاد سنجی کاربردی /دانشیار شماره تماس 06133226539 دورنگار دانشکده 06133226533
معاون پژوهش فعلی
کارکنان امور پژوهشی
معاونین پیشین پژوهشی
واحدهای زیر مجموعه
فرم های مورد نیاز
فرم ها و آیین نامه های پژوهشی
راهنمای RMS
موضوعات پژوهشی و پایان نامه های تقاضا محور
راهنمای پست الکترونیک دانشجویان دکتری
برنامه های هفته پژوهش 1400
برنامه هفته پژوهش 1401
گروه های آموزشی
این دانشکده متشکل از 4 گروه آموزشی در حوزه های علوم اقتصادی، علوم اجتماعی ، مدیریت و حسابداری بوده که در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرند.
علوم اقتصادی
مدیریت
حسابداری
علوم اجتماعی
شرح وظایف مدیران گروههای آموزشی
شرح وظایف گروههای آموزشی
کتابخانه
دانشکده اقتصاد و علوم اجتاعی دارای 2 مجله علمی و پژوهشی (اقتصاد مقداری - توسعه اجتماعی) و دو مجله علمی و ترویجی(بررسی های حسابداری- دانش و پژوهش حقوق) می باشد
تاریخچه کتابخانه
کارکنان کتابخانه
سؤالات متداول
آرشیو مجلات کتابخانه
بخش پایان نامه
راهنما
ساعات کار کتابخانه
ارتباط با کتابخانه
آموزش الکترونیکی
یادگیری الکترونیکی (مجازی) رویکردی نوین در آموزش است که برای فراگیران امکان یادگیری در هر زمان و در هر مکان را فراهم می نماید- دانشکده اقتصاد درحال پیاده سازی آموزس الکترونیکی می باشد
اخبار و اطلاعیه ها
راهنمایی و پشتیبانی
آموزش اساتید
نرم افزار های مورد نیاز
وبینار
مجلات
دانشکده اقتصاد و علوم اجتاعی دارای 2 مجله علمی و پژوهشی (اقتصاد مقداری - توسعه اجتماعی) و دو مجله علمی و ترویجی(بررسی های حسابداری- دانش و پژوهش حقوق) می باشد
فصل نامه علمی پژوهشی اقتصاد مقداری
مجله علمی پژوهشی توسعه اجتماعی
فصلنامه بررسی های حسابداری
ارتباط با ما
پنجشنبه، ۱ آذر ۱۴۰۳
صفحات مشترک
اعضای هیات علمی
عبدالهادی درزیان عزیزی
عبدالهادی درزیان عزیزی
(EN Page)
استادیار
مدیریت
شماره تماس: داخلی 4437
پست الکترونیکی:
صفحه دانش آرا
مقالات و کتب
طرح های پژوهشی
پایان نامه ها و رساله ها
صفحات درسی استاد
تماس ها
مقالات
STUDY OF RELATIONSHIP BETWEEN SUPPLY CHAIN MANAGEMENT STRATEGY WITH LOGISTICS PERFORMANCE AND ORGANIZATIONAL PERFORMANCE , Belghis Bavarsad : First author,Abdolhadi Darzian Azizi : second author,fatemeh javidi alsadi : Third author, , INTERDISCIPLINARY JOURNAL OF CONTEMPORARY RESEARCH IN BUSINESS , 2011-03-06 , 1308-1317 , USA - امریکا - امریکا
Evaluation of Organizational Performance with Using of Balanced Score Card (BSC) (Case study of Sugarcane & by - products development Co.) , Belghis Bavarsad : First author,Abdolhadi Darzian Azizi : second author,Farah Shafiei Bafti : Third author, , Journal of Basic and Applied Scientific Research , 2012-08-22 , 7530-7537 , USA - امریکا - new york
Investigation of the Effective criteria in Brand Positioning (case study: Iran car industry) , Abdolhadi Darzian Azizi : First author,Farajallah Rahimi : second author,afshin ghasemi : Third author, , World of Sciences Journal , 2013-08-23 , 52-66 , India - Delhi new - New Delhi
Investigating the Relationship of Export Market Orientation with Innovation and Firm’s Exporting Performance , seyede mahnaz mosavi : First author,Farajallah Rahimi : second author,Abdolhadi Darzian Azizi : Third author, , Pensee , 2014-01-21 , 214-230 , france - Paris - Paris
The effect of emotional content message and the authentication of the message source on viral advertising , Sara Mohammadi : First author, شفیعیان-رزمینا : second author,Abdolhadi Darzian Azizi : Third author,Farajallah Rahimi : Fourth author, , Academic Journal of Research in Economics & Management , 2014-05-20 , 75-86 , united arab emirates - asdasd - sd
بررسی تأثیر تطابق شخصیتی برند، کیفیت ادراک شده و وجهة برند بر وفاداری به برند ، سارا محمدی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,اسلام فاخر : نویسنده سوم,نسرین کافی کنگ : نویسنده چهارم, ، راهبردهای بازرگانی ، 1393/04/20 ، 37-48 ، ایران - تهران - تهران
Analysis of the effect of the internal marketing functions on job satisfaction and organizational commitment of the employees at the National Iranian South Oil Company , Belghis Bavarsad : First author, واحدی -محمود : second author,Farajallah Rahimi : Third author,Abdolhadi Darzian Azizi : Fourth author, , Mitteilungen Klosterneuburg , 2014-07-21 , 97-111 , Australia - a - KLOSTERNEUBURG
The Relation between Asset Growth and Stock Returns in Manufacturing , Belghis Bavarsad : First author,Vali khodadadi : second author,Abdolhadi Darzian Azizi : Third author,seyed mohammad nejad hosseini : Fourth author, , Management and Administrative Sciences Review , 2014-10-07 , 953-959 , turkey - ankara -
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا ، مهتا جودزاده : نویسنده اول,مهدی نداف : نویسنده دوم,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده سوم,سیداسماعیل هاشمی : نویسنده چهارم, ، دست آوردهای روان شناختی ، 1394/02/05 ، 245-268 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی شاخص های اندازه گیری عملکرد صادراتی ، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده اول,فرجالله رحیمی : نویسنده دوم,سیده مهناز موسوی : نویسنده سوم, ، بررسی های بازرگانی ، 1394/07/18 ، 43-58 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژه برند ( مورد مطالعه: برند لوازم خانگی سامسونگ) ، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده اول,فرجالله رحیمی : نویسنده دوم,الهه اسدالهی دهکردی : نویسنده سوم, ، نشریه مدیریت بازرگانی ، 1394/10/10 ، 643-662 ، ایران - تهران - تهران
بررسی نقش رفتارهای روابط عمومی در عملکرد روابط عمومی و اعتماد اجتماعی (مورد مطالعه: بانک¬های استان خوزستان) ، مهدی نداف : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,زینب مسعودی : نویسنده سوم, ، توسعه اجتماعی (توسعه انسانی سابق) ، 1394/12/23 ، 199-222 ، ایران - خوزستان - اهواز
تأثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری ، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده اول, فعلی-راضیه : نویسنده دوم,فرجالله رحیمی : نویسنده سوم,ادریس محمودی : نویسنده چهارم, ، تحقیقات بازاریابی نوین ، 1395/05/26 ، 37-54 ، ایران - اصفهان - اصفهان
سازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری ، مهدی نداف : نویسنده اول,پریسا قنبری عدیوی : نویسنده دوم,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده سوم, ، پژوهشنامه مدیریت بازاریابی ، 1395/11/01 ، 22-42 ، ایران - کردستان - سنندج
تبیین مدل چند سطحی تفکر راهبردی ، فرجالله رحیمی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,اعظم رضایی : نویسنده سوم, ، پژوهش های مدیریت راهبردی ، 1396/08/15 ، 13-34 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه در تأثیر شخصیسازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند (مورد مطالعه: شرکت ایرانسل) ، مهدی نداف : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,سحر تیرانداز : نویسنده سوم, ، نشریه مدیریت بازرگانی ، 1397/01/30 ، 207-228 ، ایران - تهران - تهران
شناسایی عوامل مؤثر بر رفتارخرید دانش آموزان مصرفکننده بازیهای رایانهای (مورد مطالعه: دانش¬آموزان ابتدایی مدارس شهر اهواز) ، سارا محمدی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,اکرم ایدون : نویسنده سوم, ، مجله علوم تربیتی ، 1397/11/20 ، 131-152 ، ایران - خوزستان - اهواز
تبیین تاثیر تبلیغات ویروسی بر رفتار خرید مصرف کننده ، سارا محمدی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,فرجالله رحیمی : نویسنده سوم, شفیعیان-رزمینا : نویسنده چهارم, ، کاوش های مدیریت بازرگانی ، 1397/11/21 ، 169-186 ، ایران - یزد - یزد
الگوی پیامدهای رفتاری _ عملکردی مهارت شنود نیروی فروش ، فرجالله رحیمی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,آرزو قنوات پور : نویسنده سوم, ، تحقیقات بازاریابی نوین ، 1398/01/30 ، 243-260 ، ایران - اصفهان - اصفهان
توسعه صنعت گردشگری با رویکرد بازاریابی سولومو ، سارا محمدی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,نیلوفر هادیان فر : نویسنده سوم, ، برنامه ریزی و توسعه گردشگری ، 1399/03/20 ، 55-69 ، ایران - مازندران - ساری
بررسی تأثیر مشارکت زنجیره تأمین و مشتریمداری بر یکپارچگی خارجی زنجیره تأمین و عملکرد سازمانی در شرکتهای تولیدی استان خوزستان ، بلقیس باورصاد : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,مریم ترکاشوند : نویسنده سوم,محمد آیتی مهر : نویسنده چهارم, ، نشریه تحقیقات نوین مدیریت خاتم ، 1400/01/23 ، 1-18 ، ایران - تهران - تهران
Location-based Services as Marketing Promotional Tools to Provide Value-added in E-tourism , Sara Mohammadi : First author,Abdolhadi Darzian Azizi : second author,نیلوفر هادیان فر : Third author, , International Journal of Digital Content Management , 2021-09-25 , 189-215 , Iran - Tehran - Tehran
تأثیر بازاریابی تلفن همراه در نیات رفتاری گردشگران: تحلیل نقش ارزش ویژهٔ برند مقصد گردشگری ، سارا محمدی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,نیلوفر هادیان فر : نویسنده سوم, ، گردشگری و توسعه ، 1401/06/15 ، 231-247 ، ایران - تهران - تهران
تحلیل ساختاری تأثیر شناخت کارآفرینانه بر قصد رفتار کارآفرینانۀ دانشجویان با نقش میانجی ترس ادراک شده (مورد مطالعه: دانشگاه شهید چمران اهواز) ، سارا محمدی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,مازیار ارزانی بیرگانی : نویسنده سوم, ، کارافن ، 1401/11/20 ، 245-265 ، ایران - تهران - تهران
طراحی مدل اشتغالپذیری فارغالتحصیلان دانشگاه ، فرجالله رحیمی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,یداله مهرعلی زاده : نویسنده سوم,عالیه مالکی : نویسنده چهارم, ، رویکردهای نوین آموزشی ، 1401/12/10 ، 87-114 ، ایران - اصفهان - اصفهان
طراحی و آزمودن الگویی از پیشایندهای قصد رفتار کارآفرینانه دانشجویان: نقش میانجیگر ترس ادراکشده و نقش تعدیلگر جنسیت ، سارا محمدی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,مازیار ارزانی بیرگانی : نویسنده سوم, ، مجله مطالعات روانشناسی صنعتی و سازمانی ، 1402/09/20 ، 209-224 ، ایران - خوزستان - اهواز
A Novel Methodology for Evaluating Quality of Websites: A Hybrid Approach of Bipolar Neutrosophic Numbers (BNN)-SWARA- TOPSIS , Rahim Ghasemiyeh : First author,Abdolhadi Darzian Azizi : second author,مائده صالحی : Third author,shib Sankar Sana : Fourth author, , International Journal of Applied and Computational Mathematics , 2024-02-08 , 1-15 , India - india - هند
مقالات (از کنفرانس)
بررسی رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی با استفاده از مدل EUCS ، مهتا جودزاده : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,مهدی نداف : نویسنده سوم,شیرین بنی : نویسنده چهارم, ، چهارمین کنفرانس بین المللی بازیابی خدمات بانکی ، 1391/07/23 ، ایران - تهران - تهران
بررسی رابطه میان سازگاری ارزشی برند خدمات- مشتری، کیفیت تعامل و رفتار شهروندی مشتری در بانکهای کلان شهر اهواز ، مهدی نداف : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,پریسا قنبری عدیوی : نویسنده سوم, ، اولین همایش ملی بازاریابی، فرصتها و چالشها ، 1393/02/10 ، ایران - خراسان رضوی - مشهد
the effect of emotional content message and the authentication of the message source on viral advertising , شفیعیان-رزمینا : First author,Sara Mohammadi : second author,Abdolhadi Darzian Azizi : Third author,Farajallah Rahimi : Fourth author, , 1st International Conference on Economics, Management, Accounting and Social Sciences , 2014-06-21 , Iran - guilan - rasht
بررسی نقش رفتارهای مالی در موفقیت تحصیلی و رضایتمندی دانشجویان (مورد مطالعه: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه¬های کلان شهر اهواز) ، مهدی نداف : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,عبدالحسین نیسی : نویسنده سوم, صابری زاده - جهانگیر : نویسنده چهارم, ، چهارمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری ، 1394/03/25 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تأثیر سرمایه گذاری در تأمین نیرو بر سرمایه انسانی( مورد مطالعه: شرکت های تولیدی استان خوزستان) ، فرجالله رحیمی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,فتانه محمدی ابدهگاه : نویسنده سوم, ، کنفرانس بین المللی دستاوردهای نوین پژوهشی در مدیریت ؛ حسابداری و اقتصاد ، 1394/06/26 ، ایران - تهران - تهران
تحلیل و تبیین عوامل موثر بر رفتار خرید مصرف کنندگان بازی های رایانه ای ، سارا محمدی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,اکرم ایدون : نویسنده سوم, ، اولین کنفرانس بین المللی حسابداری مدیریت و نوآوری در کسب و کار ، 1394/06/29 ، ایران - گیلان - صومعه سرا
بررسی رابطه میان قابلیت یادگیری سازمانی، نوآوری سازمانی و نوآوری بازاریابی با مزیت رقابتی پایدار (مورد مطالعه: بنگاه های اقتصادی استان خوزستان) ، مهدی نداف : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,نسیم نیک فرجام : نویسنده سوم, ، نخستین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت - هوش تجاری و سازمانی ، 1395/02/30 ، ایران - تهران - تهران
بررسی رابطه مشارکت زنجیره تامین و یکپارچگی زنجیره تامین با عملکرد سازمان ، بلقیس باورصاد : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,مریم ترکاشوند : نویسنده سوم,محمد آیتی مهر : نویسنده چهارم, ، نخستین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت - هوش تجاری و سازمانی ، 1395/02/30 ، ایران - تهران - تهران
تاثیر فناوری اطلاعات و برنامه ریزی مستمر لجستیکی کسبوکار بر عملکرد سازمانی ، بلقیس باورصاد : نویسنده اول,گل ناز رومیانی : نویسنده دوم,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده سوم,عبدالحسین نیسی : نویسنده چهارم, ، چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری ، 1395/06/25 ، ایران - تهران - تهران
بررسی تاثیر کسب دانش از رسانه اجتماعی و جهت گیری بازار بر نوآوری برند رسانه اجتماعی ، عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده اول,ادریس محمودی : نویسنده دوم,محسن آمیان : نویسنده سوم, ، اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت ، 1395/08/27 ، ایران - فارس - شیراز
بررسی رابطه کیفیت ادراکی خدمات با رفتار وفادارانه به برند با توجه به نقش واسطه اعتبار ادراکی تبلیغات (مورد مطالعه: مشتریان بانکهای خصوصی تجاری برتر کلانشهر اهواز ، مهدی نداف : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم, چاهوشی زاده-محمدامین : نویسنده سوم, ، دومین کنفرانس ملی اقتصاد، مدیریت و حسابداری ، 1396/04/15 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی پیشآیندها و پیامدهای کیفیت رابطه کارمند-مشتری در خدمات بانکی و اعتباری ، مهدی نداف : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,شیوا اله دینی : نویسنده سوم, ، سومین کنفرانس ملی سالانه اقتصاد, مدیریت و حسابداری ، 1397/11/03 ، ایران - خوزستان - اهواز
تبیین اثر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر وفاداری به برند باتوجه به نقش میانجی عشق به برند (مورد مطالعه: دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام محصولات ال.جی در ایران) ، سارا محمدی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,فرجالله رحیمی : نویسنده سوم,فریبا کمالی : نویسنده چهارم, ، چهارمین کنفرانس ملی در مدیریت, حسابداری و اقتصاد با تاکید بر بازاریابی منطقه ای و جهانی ، 1398/02/12 ، ایران - تهران - تهران
تاثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر رفتار مصرفکننده در صنعت گردشگری ، سارا محمدی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,نیلوفر هادیان فر : نویسنده سوم, ، چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد, مدیریت و حسابداری ، 1398/11/20 ، ایران - خوزستان - اهواز
بررسی چالشها و موانع اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه در ایران ، فرجالله رحیمی : نویسنده اول,عبدالهادی درزیان عزیزی : نویسنده دوم,عالیه مالکی : نویسنده سوم, ، چهارمین کنفرانس ملی اقتصاد, مدیریت و حسابداری ، 1398/11/20 ، ایران - خوزستان - اهواز
طرح های بنیادی
بررسی روش های فرهنگ سازی الگوی مناسب مصرف نان و میزان تاثیر آن بر کاهش ضایعات نان در استان خوزستان ,عبدالهادی درزیان عزیزی : مجری مسئول, ,1389/12/28 ,شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 4 ایران ,ایران - خوزستان - اهواز ,
پیاده سازی چرخه مدیریت بهره وری در شرکت یاوران فولاد جنوب ,یداله مهرعلی زاده : مجری اول,مسعود خداپناه : مجری دوم,غلامحسین رحیمی دوست : مجری دوم,عبدالهادی درزیان عزیزی : مجری دوم, ,1401/04/26 ,شرکت یاوران فولاد جنوب ,ایران - خوزستان - اهواز ,
نام و نام خانوادگی
عنوان پروژه
مقطع
خلاصه پایان نامه
تاریخ دفاع
پدرام افضلی فر
تاثیر بازاریابی محتوایی بر وفاداری هواداران با نقش میانجی برندسازی (مطالعه موردی: باشگاه های فوتبال لیگ برتر ایران)
کارشناسی ارشد
1402/11/11
پریسا تیریان
بررسی تاثیر نام ونشان تجاری مشترک بر تمایل خرید مشتریان شرکت های تعاونی استان خوزستان با در نظر گرفتن نقش تعدیلگر حمایت مشتریان
کارشناسی ارشد
1401/07/25
رضوان مسگر باشی
تاثیر بازاریابی رسانههای اجتماعی بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط مورد مطالعه صنایع دستی استان خوزستان
کارشناسی ارشد
1402/06/27
معصومه ملائی
تاثیر چابکی زنجیره تامین بر مزیت رقابتی با تحلیل نقش میانجی بازاریابی ناب
کارشناسی ارشد
خدیجه احمدیان پور
بررسی عوامل مؤثر بر عدم قطعیت راهبرد بازاریابی و پیامدهای آن در چگونگی ورود به بازارهای صادراتی (مورد مطالعه:بازار عراق)
کارشناسی ارشد
1395/06/28
الهه اسدالهی دهکردی
بررسی تاثیر تبلیغات و پیشبرد فروش بر خلق ارزش ویژه برند(مورد مطالعه: شرکت لوازم خانگی سامسونگ)
کارشناسی ارشد
1392/11/28
زهرا اکبریان
بررسی عوامل موثر در موفقیت کمپین بازاریابی سببی و تمایل به خرید (مورد مطالعه: مصرف کنندگان شهر اهواز)
کارشناسی ارشد
1395/06/28
محسن آمیان
بررسی تاثیر کسب دانش از رسانههای اجتماعی و جهت گیری بازار بر نوآوری برند با نقش تعدیل گر قابلیتهای راهبردی رسانه های اجتماعی.
کارشناسی ارشد
1395/10/06
سحر تیرانداز
بررسی تأثیر شخصی¬سازی خدمات و قدردانی مشتری بر ارزش ویژه برند با نقش میانجی کیفیت رابطه خریدار-فروشنده
کارشناسی ارشد
1395/04/08
زیبا جمشیدیان
بررسی تاثیر جهت گیری بازار بین شرکتی و مدیریت منابع انسانی برند محور بر رضایت مشتری با نقش میانجی رفتار شهروندی برند (مطالعه موردی: شرکت های فعال در صنایع فلزی شهرک صنعتی شماره1 اهواز)
کارشناسی ارشد
1397/11/29
حیدری-بهروز
بررسی تاثیر اعتبار فروشنده بر قصد خرید مشتریان ( مورد مطالعه: خریداران خدمات بیمه ایران در کلان شهر اهواز)
کارشناسی ارشد
1393/10/06
زهرا حسینی سعیداوی
شناخت عادات رسانه ای گروه های مختلف مشتریان بانک سینا (مورد مطالعه : شعب شهر اهواز)
کارشناسی ارشد
1396/07/02
لیلا حسنکی
بررسی تاثیر نگرش مصرف کننده نسبت به کالاهای داخلی بر تمایل به خرید کالاهای خارجی با نقش تعدیل کنندگی سبک زندگی(مطالعه موردی: شهروندان شهر اهواز)
کارشناسی ارشد
1395/06/28
ندا خالدی
تاثیر بازاریابی محتوا برعملکرد کسب و کارهای نوآورانه(مطالعه موردی شرکت های پارک علم و فناوری خوزستان )
کارشناسی ارشد
1400/11/25
منظر خواجه
بررسی تاثیر ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر پاسخ رفتاری مصرف کنندگان )مورد مطالعه: مصرف کنندگان گوشی تلفن همراه در دانشگاه شهید چمران اهواز)
کارشناسی ارشد
1394/06/30
اکرم رضایی
: بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتری (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک ملی شهرستان های بزرگ خوزستان )
کارشناسی ارشد
1394/11/05
زینب زارعپور
بررسی تاثیر نگرش نسبت به توسعه برند بر رفتار مصرف کننده
کارشناسی ارشد
1391/07/30
منیره سیاحی
بررسی تأثیر هویت و اثر تعاملی نام و نشان تجاری بر وفاداری مشتریان با توجه به نقش میانجی شناسایی نام و نشان تجاری (مورد مطالعه : مشتریان صنعت فولاد خوزستان)
کارشناسی ارشد
محمدمهدی سالارورزی
بررسی عوامل موثر بر انتقال ارزش ویژه برند در وضعیت تغییر نام برند
کارشناسی ارشد
1393/06/22
بهاره سرداری زاده
تأثیر نظرات کاربران آنلاین بر قصد خرید
کارشناسی ارشد
1398/11/28
مریم سواری
بررسی تاثیر عوامل درون فروشگاهی و عوامل موقعیتی بر رفتار خرید آنی (مورد مطالعه: خریداران در مراکز و فروشگاههای بزرگ خرید کلانشهر اهواز)
کارشناسی ارشد
1394/09/16
میثم طاهری
بررسی تأثیر بازاریابی دهانبهدهان الکترونیکی بر تصویر برند و قصد خرید (مورد مطالعه: دنبال کنندگان صفحات دیجی کالا در اینستاگرام)
کارشناسی ارشد
1398/06/30
مرتضی عبیات
بررسی رابطه جهت گیری های استراتژیک و قابلیت یادگیری بازار با قابلیت های بازاریابی و عملکرد مالی (مورد مطالعه: شرکت های تولیدی شهرک های صنعتی شهرستان اهواز)
کارشناسی ارشد
1394/10/30
یعقوبی زاده-زینب
بررسی تاثیر دانش و نگرانی زیست محیطی بر قصد خرید سبز با توجه به نقش میانجی نگرش زیست محیطی (مورد مطالعه: شهروندان اهوازی)
کارشناسی ارشد
1393/06/31
زهره علی زاده راد
بررسی رابطه الزامات اخلاقی نام و نشان تجاری، تعهد و رفتار خرید مشتری
کارشناسی ارشد
فعلی-راضیه
بررسی تأثیر عوامل شناختی و احساسی بر وفاداری گردشگران به مقصد گردشگری
کارشناسی ارشد
1393/06/31
افشین قاسمی
طراحی مدل بهینه جایگاه یابی نام و نشان تجاری (مورد مطالعاتی: صنعت خودروسازی)
کارشناسی ارشد
1391/07/30
ندا قائم نیا
بررسی رابطه بین درگیری ذهنی مصرف کننده با اثربخشی تبلیغات
کارشناسی ارشد
1394/09/18
مهشید گدازی
بررسی تأثیر رویکرد پایداری شرکت بر مزیت رقابتی پایدار با نقش میانجی قابلیتهای سازمانی (موردمطالعه: شرکتهای پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر)
کارشناسی ارشد
1398/11/27
زهرا ممبینی
بررسی تاثیر قابلیت های شرکت بر ارزش مشارکتی و ارزش ویژه نام و نشان صنعتی (مورد مطالعه: مشتریان شرکت لوله سازی اهواز)
کارشناسی ارشد
1395/12/02
فاطمه ممبینی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های ارزیابی جذابیت بازارهای هدف صادراتی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی
کارشناسی ارشد
1397/03/07
سیده مهناز موسوی
بررسی رابطه بازارگرایی صادراتی با نوآوری و عملکرد شرکتهای صادراتی استان خوزستان
کارشناسی ارشد
1392/11/26
نرجس نصیری کاکلکی
بررسی تاثیر دوسوتوانی فناوری اطلاعات بر سرعت توسعه محصول جدید با نقش میانجی چابکی عملیاتی (مورد مطالعه: شعب بانک رفاه استان خوزستان)
کارشناسی ارشد
1400/02/27
میثم وحدتی نیا
تاثیر تجربه مشتری و تصویر فروشگاه بر قصد خرید مشتریان محصولات کلینیک ساختمانی شهرستان اهواز
کارشناسی ارشد
1402/11/29
عنوان
مدیریت استراتژیک بازاریابی 99
(
مدیریت توسط
عبدالهادی درزیان عزیزی
تعداد
0
)
بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته 99
(
مدیریت توسط
عبدالهادی درزیان عزیزی
تعداد
0
)
بازاریابی و مدیریت بازار پیشرفته
(
مدیریت توسط
عبدالهادی درزیان عزیزی
تعداد
0
)
بازاریابی صنعتی و خدمات
(
مدیریت توسط
عبدالهادی درزیان عزیزی
تعداد
0
)
مدیریت استراتژیک بازاریابی
(
مدیریت توسط
عبدالهادی درزیان عزیزی
تعداد
0
)
نمایش 5 نتیجه
شماره تماس: داخلی 4437
پست الکترونیکی: