Asset Publisher

Return to Full Page

دانشکده اقتصاد دارای 5 واحد زیر مجموعه می باشد

دانشکده اقتصاد دارای 5 واحد زیر مجموعه می باشد


دانشکده اقتصاد دارای 5 واحد زیر مجموعه می باشد

مصاحبه دکتری رشته های حسابداری و اقتصاد در حال برگزاری می باشد

 

  قابل توجه معرفی شدگان به مصاحبه دکتری سال 97

از کلیه معرفی شدگان به مصاحبه دکتری تقاضا می شود ضمن توجه به اطلاعیه های قبلی و آماده سازی کلیه مدارک و مستندات درخواست شده در اطلاعیه اول، پیش از مراجعه به دانشگاه به موارد زیر توجه ویژه نمایند:

  • خواهشمند است رأس ساعت 30/8 در دانشگاه شهید چمران اهواز مطابق با برنامه زمان بندی اعلام شده حضور داشته باشید.
  • حتماً فرم شماره 1 (در اطلاعیه اول دانشگاه) را با دقت تکمیل نموده و یک قطعه عکس بر روی آن الصاق نمایید. همراه با این فرم به ترتیب اصل فیش بانکی واریزی، کپی مدارک کارشناسی، کارشناسی ارشد، کاردانی (برای دارندگان کارشناسی ناپیوسته)، کپی مدرک زبان (در صورت دارا بودن) و کپی مستندات مربوط به سوابق علمی و پژوهشی خود (بطور خلاصه) را در یک پوشه دکمه دار قرار داده و روی پوشه نام و نام خانوادگی خود را بنویسید. تأکید می شود که به جز فیش بانکی که اصل آن مد نظر است، سایر مدارک و مستندات بصورت کپی در پوشه قرار داده شوند.
  • کلیه متقاضیان لازم است در زمان مراجعه به دانشگاه اصل کارت ملی یا شناسنامه خود را همراه داشته باشند.   
  • در خصوص رشته زبان و ادبیات فارسی لازم است معرفی شدگان محترم کلیه مدارک مورد نیاز را مطابق با دستورالعمل فوق در روز 22/3/97 پیش از برگزاری آزمون کتبی به کارشناسان مربوطه تحویل دهند.

خواهشمند است جهت رفاه حال خود و جلوگیری از اتلاف وقت، در تهیه و مرتب سازی مدارک و مستندات مطابق با دستورالعمل فوق اهتمام لازم را مبذول فرمایید.

                                                                                    مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز