Agrégateur de contenus

Revenir à la page complète

اخبار آموزشی (دانشجویان )

اخبار آموزشی (دانشجویان )


اخبار آموزشی (دانشجویان )

  • مراسم با شکوه پیاده روی اربعین حسینی

غیبت کلیه دانشجویانی که در پیاده روی اربعین حسینی شرکت می کنند موجه منظور می گردد.

این اطلاعیه صرفا شامل دانشجویانی است که دربازه زمانی یکم لغایت یازدهم آبان ماه از کشور خارج شده و مهر خروج و ورود در گذر نامه ایشان درج شده باشد.

  • فراخوان مرحله استانی سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه ای پایان نامه های دانشجویی (3MT)

فارغ التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و معادل حوزوی آن در همه رشته های مصوب دانشگاه های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و همچنین دانشگاه های خارجی مورد تایید کشور که از ابتدای سال 93 تا پایان شهریور ماه 1397 از پایان نامه خود دفاع کرده باشند و دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پیش از پایان مهر 97 به تصویب رسانده اند، می توانند در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

  • حمایت از پایان نامه های تحصیلی مقطع دکتری

کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور بهره گیری موثر از ظرفیت علمی دانشگاه ها، از پایان نامه های دانشجویان دکتری مطابق با شرایط تعیین شده حمایت می نماید. از اینرو دانشجویان از طریق پست الکترونیکی  mr@emded.ir  و یا اداره کل استان ها نسبت به ارائه موضوع پایان نامه در قالب کاربرگ اقدام نمایند.

برای اطلاعات بیشتر به آدرس: Itc@emdad.ir  سایت: www.emdad.ir  مراجعه نمائید.

تهران- میدان آزادی- ابتدای بزرگراه شهید لشگری- دفتر مرکزی کمیته امداد امام (ره) کد پستی: 1391715117   تلفن: 44693319   دورنگار:   44642304

  • قایل توجه دانشجویان تحصیلات تکمیلی (ارشد – دکتری) ورودیهای97

جهت دریافت کارت دانشجویی به بانک ملی مراجعه و مبلغ 150000 ریال   واریز و پس از آن فیش واریزی را به آموزش تحصیلات تکمیلی تحویل و کارت خود را دریافت دارید. ضمنا شماره حساب در بانک ملی می باشد.

آموزش تحصیلات تکمیلی دانشکده اقتصاد